Activiteiten na school

Brede School

Op de Touwladder worden er wekelijks diverse Bredeschool activiteiten aangeboden voor alle kinderen. De Bredeschool is een plek waar kinderen elkaar na schooltijd ontmoeten, waarbij zij hun eigen keuzes kunnen maken om activiteiten te doen. De activiteiten zijn erg divers. Hierdoor krijgen de kinderen de kans hun eigen talenten te ontdekken en zich te ontwikkelen in de brede zin. De kinderen kunnen bijvoorbeeld kiezen uit koken, techniek, sport, maar ook dans, toneel of creatief.
Direct uit school krijgen de kinderen even de tijd om iets te drinken en daarna start de activiteit. De duur van de activiteit is gemiddeld 1 uur.
Er zijn geen kosten verbonden aan deze activiteiten.

website plaatje Brede School

De Rijke Schooldag

Alle groepen hebben 5 maal per jaar op de woensdagmiddag een uitje!
De groepen gaan dan naar musea, zoals het museum van Volkenkunde of het Wereldmuseum.
Maar ze gaan ook bijvoorbeeld naar Blijdorp of Avifauna.
Alle kinderen van de groep gaan dan mee!
Er wordt uiteraard gezorgd voor begeleiding, maar ook voor een lunch en een tussendoortje.
Voor de ouders zijn deze uitjes geheel gratis.